Часто ваші діти беруть ваш телефон, щоб пограти в ігри? Впевнені, що так. Цифрові технології стали невід’ємною частиною нашого життя і діти це теж відчувають на собі. Вони з раннього віку знають як увімкнути та розблокувати телефон, де на екрані знаходяться позначки з улюбленими іграми й, головне, швидко розбираються у правилах гри, виконуючи завдання.
Мобільні й комп’ютерні ігри розвивають логіку, вчать аналізувати та запам’ятовувати інформацію. Але чи задумувались ви над тим, що подібні ігри можуть створювати ваші діти самостійно? Впевнені, якби ви запитали у своєї малечі чи хотіла б вона розробити гру, то почули б однозначну відповідь: «Так!».
Ваша дитина може створювати ігри, розробляти сайти та мобільні додатки. Для цього необхідно лише досвід та знання з програмування.
Якщо дитина проявляє інтерес до ігор, запитує про процес створення – це означає, що програмування саме для неї. Підтримайте цю зацікавленість та допоможіть її розвинути, а надалі, можливо, і перетворити в професію.
Сьогодні існує безліч корисних курсів для дітей, де вчать мови програмування, дизайн та інші корисні програми, такі як ілюстратор, фотошоп і т.п.
Школа Sumy IT School не виключення. Наші курси побудовані таким чином, щоб дитина була повністю залучена у процес і робила те, що їй подобається. Діти разом з викладачами створюють реальні проєкти за допомогою кодів. Тут ваша малеча зможе самостійно створити гру, де продумає все до дрібниць – як виглядатиме персонаж, що він робитиме та які завдання виконуватиме. Також ми навчимо створювати мобільні додатки та розробляти сайти. Впевнені – це не лише цікаве, а ще й корисне заняття.
Не сваріться на дитину, якщо вона багато часу проводить «у телефоні». Проявіть до цього інтерес, та спробуйте направити її зацікавленість у більш професійний напрямок. Якщо підходити до ігор правильно, то це не лише приємне проведення часу, а й корисна навичка, яка може стати поштовхом для майбутньої професії. Запишіть її на пробне заняття в Sumy IT School, щоб вона на крок наблизилась до створення ігор самостійно.